Welcome to my blog...updated last 16th January 2009!

Still learning using Joomla! and my new website still under construction. Kalau nk pegi gak, kat sini
http://www.inimachi.co.cc
pun leh....Insyaallah,nnt inimachi akan update website tu gak k.... :)

aku beli minyak selenia-fully synthetic made in italy...

ari nie,aku pegi penang,jumpa ngan sorang geng2 forum King of Moped || 135LC kat website nie KOM135..dia tinggal kat belah pulau,so aku pun pegi la jumpa dia,nk beli minyak motor yang ramai pakai dan ramai yang rekomen kat aku...minyak nie dikenali dengan nama SELENIA EO,brand maybe dari Italy or sewaktu dengannya.

nie dia nyer oil filter,made in thailand tu,kiranya Yamaha original la..



nie minyak dia,kalau korang masuk forum King of Moped || 135LC kat website nie KOM135,korang tau la minyak yang best nie...



aku beli spare 2 botol,tambah ngan satu oil filter YAMAHA original Thailand nyer,total semua RM80 sekali ngan p amik kat CIMB bayan baru,sebelah sunshine tu. tu tak termasuk duit minyak ngan duit tol jambatan lagi ngan duit mkn tengah hari sama,kiranya dlm RM100 gak la abis ari tu...takpe,motot nyer pasal,berkorban bagi minyak mahal sikit takkan takleh kot?motot dh 6K,takkan takleh support minyak yang baik untuk motor yang baik takleh kot?hehehe

0 comment: