Welcome to my blog...updated last 16th January 2009!

Still learning using Joomla! and my new website still under construction. Kalau nk pegi gak, kat sini
http://www.inimachi.co.cc
pun leh....Insyaallah,nnt inimachi akan update website tu gak k.... :)

bye bye my love :( ..............

sedih rasanya bila kita nk tinggalkan sesuatu yang kita sayang dan menjadi saksi banyak sangat kenangan dan memori indah dan xindah yang telah kita lalui bersama....

tapi apakan daya,pengorbanan ini amat diperlukan dikala keadaan tidak mengizinkan dan pengorbanan yang besar dan berat ini memberi peluang dan menghidupkan sesuatu kepercayaan kepada satu keadaan yang lebih baik...

bla,bla,bla,bla...............(apa yg aku mengarut nie?susah sgt ke nk bgtau yang aku DAH JUAL VS150 aku tu!!! :) :)) hehehhe

so,ada la gambar sikit2 dari VS150 aku tu,memang sebelum nie,takde sekeping pun gambar VS150 nie,kesian kat dia.so aku pun snap la skit gambar guna henset aku,saje nk tinggal kenangan sikit....

kat bawah nie,ada la sikit pic VS150 aku sebagai kenang-kenangan....







so,lepas dh jual motor nie,motor apa plak yg aku beli?

0 comment: