Welcome to my blog...updated last 16th January 2009!

Still learning using Joomla! and my new website still under construction. Kalau nk pegi gak, kat sini
http://www.inimachi.co.cc
pun leh....Insyaallah,nnt inimachi akan update website tu gak k.... :)

sambungan post sebelum nie...

ok,sebelum nie,aku tulis yg aku dh jual VS150 aku tu kan?so mesti nk cari motor baru ganti kan?

motor apa yg aku beli?kenapa aku pilih motor tu sehinggakan sanggup menjual VS150 tu?apa yang best sgt motor baru nie?kenapa ia menjadi pilihan aku?kenapa warna dan jenis nie yang aku carik?kenapa?kenapa?.....

so,aku amik la gambar sikit,saje nk menunjuk2 sikit kat korang...hehehe...motor apa nie yek?korang leh bgtau aku x motor nie nama apa?

.
.
.
..
.
.
.
..
.
.
...
...
......


.....
.
...
...
.
.
...
.





nie la LC merah baru aku!!!hahahahha....
baru amik petang tadi,kiranya nie la first night kat umah aku.abah aku bayar cash,banyak tul duit dia.takpe,nnt aku upload plak picture pasal apa yang aku dh modifikasi kat motot tu,so korang tunggu je............

0 comment: