Welcome to my blog...updated last 16th January 2009!

Still learning using Joomla! and my new website still under construction. Kalau nk pegi gak, kat sini
http://www.inimachi.co.cc
pun leh....Insyaallah,nnt inimachi akan update website tu gak k.... :)

Broadband Modem Huawei E220 just RM390 !!!




morning all, kali nie aku tulis pasal aku ada stock modem broadband brand Huawei model E220. aku leh dpt dlm RM390. Ingat, RM390. tu dh dikira murah sangat2 sebab kalau korang pegi kat kedai,aku sure diorang letak RM 450 +++.

so kalau korang guna broadband pastu guna henset sebagai modem,lupakanlah henset tu sebagai modem,beli je modem USB yang aku jual nie.murah dan berpatutan dan berkualiti.kat sini ada pic kalau korang tak kenal modem tu...



lagi gambar dia....



gambar dia lagi...




apa2 contact/sms la inimachi kat 017-4639874 untuk detail lagi.korang leh COD kat PENANG,and KULIM...selamat berbroadband !!!

0 comment: